Alles over zwemles

Een initiatief van:

Wie kan mij helpen als ik denk dat er iets niet pluis is bij mijn zwemlesaanbieder?

Kinderen zijn kwetsbaar en moeten in een veilige omgeving leren zwemmen. Niet alleen fysiek, maar ook sociaal. Om duidelijkheid te scheppen, heeft de Nationale Raad Zwemveiligheid samen met partners in de zwembranche de Gedragscode Zwembranche voor aanbieders van zwemlessen opgesteld. Is er echt iets mis of maak je je grote zorgen? Dan kun je anoniem terecht bij de meldlijn van het NOC*NSF, via telefoonnummer: (0900) 202 55 90 (maandag t/m vrijdag 08.00 – 20.00 uur, gebruikelijke belkosten) of via WhatsApp: 06 – 53 64 69 28. Let op: met algemene vragen of klachten voor of over de zwemlesaanbieder, zoals over facturen, duur van de zwemles et cetera, kun je terecht bij de zwemlesaanbieder zelf. Zwemlesaanbieders die in het bezit zijn van de Licentie Nationale Zwemdiploma’s hebben een klachtenprocedure.

Recente berichten

Meer Nieuws